Promocija i prodaja turističkih proizvoda Bosne i Hercegovine osnova je projekta sa kojim je kompanija Super Soft Mostar aplicirala i dobila grant sredstva u okviru USAID projekta Diaspora invest. Kako nam je kazala Mirjana Laganin iz “Super Softa”, ova kompanija se fokusirala na razvoj turizma na području BiH uz pomoć savremenih IT tehnologija.
Reklamiranje – Radimo sa nekoliko inozemnih partnera iz cijelog svijeta. Do sada smo im nudili isključivo nekoliko destinacijaiz BiH. Međutim, u kontaktima sa njima vidjeli smo da oni žele i da su im interesantni i drugi oblici turizma, te su željeli da posjete i druge destinacije u BiH. U skladu sa tim, a zahvaljujući projektu Diapora invest, formirali smo novu turističku ponudu, bogatiju od sadašnje, a akcenat smo stavili na spoj gastronomije i ruralnih predjela naše zemlje. Sve to uvezujemo u jednu ponudu i kao takvo plasiramo na inozemno tržište, istakla je Laganin.
Prema njenim riječima, do ovih rezultata došli su ispitujući želje svojih klijenata koji su istakli da žele nešto novo, neke nove destinacije u BiH, pogotovo ruralna područja. Kako je dodala, da bi ta ponuda bila i realizirana, uz pomoć dobijenih grant sredstava formiraće call centar, te će zaposliti tri visokoobrazovane radnice u tom centru. – Radnice će biti na raspolaganju našim klijentima za sve upite i dodatne informacije.
Također, našu ponudu ćemo reklamirati na platformama naših inozemnih partnera, kazala je Laganin dodajući da je kompanija pokrenuta investicijom iz dijaspore, tačnije iz Hrvatske, te da trenutno upošljavaju devet radnika.
Super Soft je do sada turistima nudio destinacije karakteristične za Hercegovinu poput Mostara, Međugorja, Počitelja, Kravice, ali i Sarajevo. Privlačni predjeli – Svi turisti bili su oduševljeni destinacijama, ali na putu od Mostara do Sarajeva zapazili su neke ruralne predjele, njima vrlo privlačne.
Stoga, sada konkretno radimo na uvezivanju turističke ponude razvoja turizma na tri jezera, a to su Jablaničko, Tribstovo i Ramsko itojejedannovi proizvo d koji namjeravamo plasirati našim klijentima, pojasnila je Laganin. Na kraju j e istakla da BiH ima do voljno atraktivnih turističkih destinacija koje, nažalost, nisu dovoljno promovisane na inozemnim tržištima, aliikojeviše cijene strani nego domaći turisti.
(Oslobođenje)