Već treću
godinu zaredom, u Santa Monici se održava Wearable Art gala, zabava
dobrotvornog karaktera, na kojoj se prikuplja novac za rad Waco Theater centra
koji pomaže mladim kreativcima u daljnjem razvoju karijere, a osnivači samog
centra su Richard Lawson, glumac i Tina Knowles Lawson, poduzetnica i mama
Beyonce i Solange Knowles.
Inspiracija za temu ovogodišnje gala večeri, održane prije dva dana bio je
upravo crtić Kralj lavova koji za par tjedana dolazi u kina, a u kojem
je pjevačica Beyonce posudila glas jednom od likova, točnije Nali. Na
zabavu je došla odjevena u Georges Hobeika kombinezon koji je sjajno odgovorio
na samu temu zabave. Naime, kombinezon sprijeda vjerno imitira grivu lava zahvaljujući
igri s materijalima, šljokicama i perjem, a kombinezon prati i plašt.
Svaki detalj njenog looka podijelila je na svojim društvenim mrežama, no, uz brojne komplimente njenom stilskom odabiru, simpatije pratitelja je ukrala i malena Blue Ivy.
Naime,
pjevačica je unutar svog Instagram posta otkrila i da joj je društvo na zabavi
pravila kćerka Blue Ivy koja je izgledala poput Pocahontas u haljini
naglašenih ramena koja je obogaćena etno uzorkom. Nije tajna da Beyonce i Blue
Ivy čine sjajan stilski duet, a ovaj modno usklađen look nije bio
iznimka.
Nas je posebice razveselila vijest da je malena Blue Ivy na ovu gala večer
nosila i naušnice bh.branda Werkstatt.
Riječ je o ručno izrađenim naušnicama ovalnog oblika u boji zlata, koje se ističu minimalističkim dizajnom. Iako nam dizajnerice nakita, Ajla Šarić i Lejla Nuhić još uvijek nisu mogle otkriti puno detalja, komentirale su da je do cijele suradnje došlo sasvim spontano, posredstvom prijatelja, a svakako se veselimo saznati i koji su se još skulpturalni Werkstatt komadi našli u kutijicama za nakit poznate pjevačice i njene kćeri.
Beyonce je već prepoznata kao glazbena diva koja kroz svaki svoj kreativni pothvat iznova promovira nova talentirana imena, a ovom objavom i odabirom za malenu Blue Ivy je pripomogla da i dizajn Werkstatt studija pređe granice regije te da još jedan kvalitetan dizajnerski dvojac dobije pozornost svjetskih medija, koji će se sigurno u narednom periodu pobliže upoznati s filozofijom koja stoji iza ovog branda nakita.