Poslovna psihologija – važna karika progresa

Date:

Poslovnu psihologija predstavlja vještinu percipiranja tržišta i relacija unutar istog. Ona obuhvata način poslovanja određene firme ili preduzeća kroz sve nivoe. Može se reći da poslovna psihologija unutar svog ekonomskog fokusa je vezana za: privredu, tržište, prodaju, profit, prosperitet tržišta, trendove tržišta, statističke analize, formiranje i upravljanje brendom i naravno ponašanjem potrošača. Poslovnu psihologiju možemo tumačiti kao skup zajedničkih tačaka susreta psihologije i ekonomije.

U fokusu poslovne psihologije je organizacija ljudi i raspodjela na radne zadatke uzimajući u obzir  psihološke karakteristike uposlenika. Podjednako uvažava individualca i grupu u poslovnom okruženju.

Ideja psiholoških fokusa počiva na fundamentalnoj misiji menadžmenta ljudskih resursa. Menadžment u ovoj formi je nastao iz potrebe i želje za upravljanjem ljudskim resursom na najkompletniji mogući način. Menadžment ljudskih resursa zagovara zadovoljstvo te prosperitet zaposlenika u odnosu na njegov  poslovni zadatak u firmi. Ova vrsta menadžmenta predstavlja: pouzdan, etičan, temeljit i ambiciozan okvir za funkcionisanje jednog poslovnog okruženja.

Psihologija poslovnog okruženja predstavlja jasan prosperitet za bilo koju djelatnost i svakog učesnika u istoj. Pričamo  o sinergiji principa, znanja i alata ekonomije i psihologije čiji je rezultat razvoj, rast i naravno profit preduzeća, tržišta i vrlo bitno privrede. Problem koji nastaje na tržištima je neupućenost i neznanje glede poslovne psihologije. Čak ni poslovno okruženje u većini slučajeva ne poznaje namjenu i svrhu poslovne psihologije. Alati kojima se poslovna psihologija služi, direktno i jasno mogu da regenerišu privrede širom planete Zemlje a time naše zemlje, Bosne i Hercegovine. Sveopšti napredak društva a i privrede predstavlja neophodnost. Oporavkom, revitalizacijom i progresom privrede dolazi do stvaranja zdrave kolektivne svijesti stanovništva država širom svijeta. Stanovništvo Bosne i Hercegovine postepeno vraća nadu i povjerenje u našu privredu kroz sve vidljivije ozbiljne investicije u svim sektorima bh. društva a posebno u istraživanje, iskopavanje, rudaranje u Bosni i Hercegovini. Neistraženi mnogobrojni bh. resursi uz pomoć aktuelnih tehnologija daju mogućnost etabliranja, pozicioniranja i profitabilnosti bh. brendova na svjetskom planu. A sve skupa biti ponosan i na BH. brend!

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Više od 7 miliona KM ulaganja u vrtiće, škole i fakultete ove godine u Starom Gradu

Ove sedmice potpisani su ugovori za postavljanje solarnih panela...

Vlada FBiH izdvaja 4,2 miliona KM za željezničku infrastrukturu, objašnjeno na šta će se utrošiti novac

Vlada FBiH usvojila je Program utroška sredstava kapitalnog transfera...

Usaglašen i raspisan međudržavni tender za rekonstrukciju mosta preko rijeke Save

Republika Hrvatska i Bosna i Hercegovina raspisale su međudržavni...

Za izgradnju, adaptaciju i rekonstrukciju kulturnog i graditeljskog naslijeđa 2,5 mil. KM u FBiH

Vlada Federacije BiH usvojila je Program utroška sredstava za...