Poslovna psihologija – važna karika progresa

0
3

Poslovnu psihologija predstavlja vještinu percipiranja tržišta i relacija unutar istog. Ona obuhvata način poslovanja određene firme ili preduzeća kroz sve nivoe. Može se reći da poslovna psihologija unutar svog ekonomskog fokusa je vezana za: privredu, tržište, prodaju, profit, prosperitet tržišta, trendove tržišta, statističke analize, formiranje i upravljanje brendom i naravno ponašanjem potrošača. Poslovnu psihologiju možemo tumačiti kao skup zajedničkih tačaka susreta psihologije i ekonomije.

U fokusu poslovne psihologije je organizacija ljudi i raspodjela na radne zadatke uzimajući u obzir  psihološke karakteristike uposlenika. Podjednako uvažava individualca i grupu u poslovnom okruženju.

Ideja psiholoških fokusa počiva na fundamentalnoj misiji menadžmenta ljudskih resursa. Menadžment u ovoj formi je nastao iz potrebe i želje za upravljanjem ljudskim resursom na najkompletniji mogući način. Menadžment ljudskih resursa zagovara zadovoljstvo te prosperitet zaposlenika u odnosu na njegov  poslovni zadatak u firmi. Ova vrsta menadžmenta predstavlja: pouzdan, etičan, temeljit i ambiciozan okvir za funkcionisanje jednog poslovnog okruženja.

Psihologija poslovnog okruženja predstavlja jasan prosperitet za bilo koju djelatnost i svakog učesnika u istoj. Pričamo  o sinergiji principa, znanja i alata ekonomije i psihologije čiji je rezultat razvoj, rast i naravno profit preduzeća, tržišta i vrlo bitno privrede. Problem koji nastaje na tržištima je neupućenost i neznanje glede poslovne psihologije. Čak ni poslovno okruženje u većini slučajeva ne poznaje namjenu i svrhu poslovne psihologije. Alati kojima se poslovna psihologija služi, direktno i jasno mogu da regenerišu privrede širom planete Zemlje a time naše zemlje, Bosne i Hercegovine. Sveopšti napredak društva a i privrede predstavlja neophodnost. Oporavkom, revitalizacijom i progresom privrede dolazi do stvaranja zdrave kolektivne svijesti stanovništva država širom svijeta. Stanovništvo Bosne i Hercegovine postepeno vraća nadu i povjerenje u našu privredu kroz sve vidljivije ozbiljne investicije u svim sektorima bh. društva a posebno u istraživanje, iskopavanje, rudaranje u Bosni i Hercegovini. Neistraženi mnogobrojni bh. resursi uz pomoć aktuelnih tehnologija daju mogućnost etabliranja, pozicioniranja i profitabilnosti bh. brendova na svjetskom planu. A sve skupa biti ponosan i na BH. brend!

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here