Mensura Sušić i Andisa Kubat kreirale bh. brend opreme za rad u vrtu

Date:

Nakon prve godine poslovanja kompanija već broji 15 radnika u proizvodnji, a njihovi stalni kupci su građevinske, naftne i zdravstvene kompanije. Međutim, tu se ne zaustavlja širenje posla, kompanija je nakon zabilježenih pozitivnih rezultata u početnoj fazi poslovanja odlučila napraviti zaokret i izaći sa vlastitim brendom.

‘’Radimo već dugo na principu lohn poslova, proizvodnje za druge brendove, ali smo se sada odlučili odvažiti i pokrenuti vlastitu kolekciju proizvoda za rad u vrtu Queen of Garden. Preko dijasporske zajednice, ali i preko naših drugih partnera u svijetu imamo razvijene kanale prodaje i plasiranja proizvoda na međunarodno tržište. Queen of Garden će biti dostupni u prodajnim lancima. Proizvode ćemo učiniti dostupnim online preko različitih web platformi i društvenih mreža’’, kazala je Sušić.

Sušić i Kubat poručuju da je ovo priča o uspjehu, a da je ista nastala iz želje da jedna žena pomogne drugoj na putu da ostvare nešto novo i ohrabre bosanskohercegovačku kreativnost i inovativnost.

‘’Brend Queen of Garden je inovativna ideja čijom bi se realizacijom došlo do proširenja asortimana proizvoda, te uvođenja nečeg novog na tržištu. Ideja kreće u savremenom dobu kada se mijenja svijest ljudi koji nastoje provoditi više vremena u prirodi i zdravom okruženju, radije nego u kancelarijama ili zagušljivim mjestima. Uzimajući u obzir ovu činjenicu i susrećući se sa ženama koje rade u vrtovima, baštama ili cvjetnjacima uočili smo nedostatak adekvatne, unikatne i inovativne opreme za rad. I tako je krenula ova priča. U saradnji sa USAID Projektom Diaspora Invest želimo stvoriti prostor za dodatna ulaganja i zapošljavanje koje će omogućiti uspjeh našeg brenda’’, napominje Kubat.

Odjeća i oprema linije “Queen of Garden” namijenjena je za vrt i baštu, te će biti izrađena prema najnovijim evropskim standardima od viskotehnoloških i inovativnih materijala, koji uz udobnost pri nošenju pružaju optimalnu zaštitu prilikom rukovanja sa različitim alatom.

Dodaje da je namjera kompanije proširiti se i na inostrano tržište gdje  postoji potražnja za ovakvom vrstom proizvoda, s akcentom na Hrvatsku i Austriju.

‘’Želimo da se ovaj brend vezuje za rad u zajednici. Da vraćamo gradovima i selima u kojima smo prisutni, zato pozivamo škole i udruženja da nam se jave, kako bismo pokrenuli pozitivne priče u našoj zemlji’’, dodala  je Sušić, saopćeno je iz Projekta “Diaspora Invest”.

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Više od 7 miliona KM ulaganja u vrtiće, škole i fakultete ove godine u Starom Gradu

Ove sedmice potpisani su ugovori za postavljanje solarnih panela...

Vlada FBiH izdvaja 4,2 miliona KM za željezničku infrastrukturu, objašnjeno na šta će se utrošiti novac

Vlada FBiH usvojila je Program utroška sredstava kapitalnog transfera...

Usaglašen i raspisan međudržavni tender za rekonstrukciju mosta preko rijeke Save

Republika Hrvatska i Bosna i Hercegovina raspisale su međudržavni...

Za izgradnju, adaptaciju i rekonstrukciju kulturnog i graditeljskog naslijeđa 2,5 mil. KM u FBiH

Vlada Federacije BiH usvojila je Program utroška sredstava za...