Sajam Interio 2022. i u Skenderiji i online

Date:

Međunarodni sajam namještaja, unutrašnjeg i vanjskog uređenja te pratećih djelatnosti Interio 2022. ove godine će po 38. put otvoriti svoja vrata.

Sajam, koji će biti održan od 17. do 22. marta, najavljuju organizatori, i ove godine okupiće profesionalce, proizvođače, distributere, veletrogovce i sve angažirane u oblasti drvne industrije, proizvodnje namještaja, opreme za unutrašnje i vanjsko uređenje te pratećih djelatnosti.

Ono što je novina jeste da će ovogodišnji sajam biti održan kako uživo u centru Skenderija, tako i online. Naime, predstavnici Centra Skenderija i marketinške agencije Simperfect/platforme namjestaj.shop, s ciljem pružanja kvalitetnije podrške razvoju i unapređenju drvne industrije, proizvodnje namještaja i ostalog za unutrašnje i vanjsko uređenje, potpisali su ugovor o saradnji u organizaciji i realizaciji sajma Interio.

Kako navode, dobro je što se sajmovi vraćaju u svom prvobitnom obliku, ali želja za praćenjem savremenih tokova, digitalizacijom, ali i snažnijom promocijom drvnoprerađivačkog sektora donosi i neke promjene.

– Upravo iz ovih razloga ove smo godine odlučili da postavku namještaja Interio 2022. uživo u centru Skenderija istodobno prati i online postavka. U želji da uvedemo novine i našim izlagačima ponudimo i online izdanje sajma rado smo prihvatili ovu saradnju. Ovako koncipiran Interio biće odlična prilika poslodavcima drvnoprerađivačkog sektora za novu i jaču promociju, ali i uvođenje novih modela poslovanja i umrežavanja, kazao je direktor Centra Skenderija Damir Petrinić.

U organizaciji agencije Simperfect prošle godine je održan Prvi bh. online sajam namještaja i asesoara za dom te stručna online Konferencija drvnoprerađivačkog sektora: odgovor na izazove u (post)pandemijskom vremenu.

– Ove godine smo, naime, u saradnji s organizatorima sajma Interio odlučni organizirati obuhvatniji i masovniji sajam te saradnju dodatno uozbiljiti i ojačati. Cilj nam je otvoriti nove mogućnosti, poslodavcima pružiti nove savremene prilike te krajnjim korisnicima omogućiti jednostavnu i laganu kupovinu namještaja gradeći iskustva koja prate savremene globalne trendove, naglasila je vlasnica agencije Simperfect Samira Avdić.

Share post:

Subscribe

spot_imgspot_img

Popular

More like this
Related

Više od 7 miliona KM ulaganja u vrtiće, škole i fakultete ove godine u Starom Gradu

Ove sedmice potpisani su ugovori za postavljanje solarnih panela...

Vlada FBiH izdvaja 4,2 miliona KM za željezničku infrastrukturu, objašnjeno na šta će se utrošiti novac

Vlada FBiH usvojila je Program utroška sredstava kapitalnog transfera...

Usaglašen i raspisan međudržavni tender za rekonstrukciju mosta preko rijeke Save

Republika Hrvatska i Bosna i Hercegovina raspisale su međudržavni...

Za izgradnju, adaptaciju i rekonstrukciju kulturnog i graditeljskog naslijeđa 2,5 mil. KM u FBiH

Vlada Federacije BiH usvojila je Program utroška sredstava za...