Sajam Interio 2022. i u Skenderiji i online

0
14

Međunarodni sajam namještaja, unutrašnjeg i vanjskog uređenja te pratećih djelatnosti Interio 2022. ove godine će po 38. put otvoriti svoja vrata.

Sajam, koji će biti održan od 17. do 22. marta, najavljuju organizatori, i ove godine okupiće profesionalce, proizvođače, distributere, veletrogovce i sve angažirane u oblasti drvne industrije, proizvodnje namještaja, opreme za unutrašnje i vanjsko uređenje te pratećih djelatnosti.

Ono što je novina jeste da će ovogodišnji sajam biti održan kako uživo u centru Skenderija, tako i online. Naime, predstavnici Centra Skenderija i marketinške agencije Simperfect/platforme namjestaj.shop, s ciljem pružanja kvalitetnije podrške razvoju i unapređenju drvne industrije, proizvodnje namještaja i ostalog za unutrašnje i vanjsko uređenje, potpisali su ugovor o saradnji u organizaciji i realizaciji sajma Interio.

Kako navode, dobro je što se sajmovi vraćaju u svom prvobitnom obliku, ali želja za praćenjem savremenih tokova, digitalizacijom, ali i snažnijom promocijom drvnoprerađivačkog sektora donosi i neke promjene.

– Upravo iz ovih razloga ove smo godine odlučili da postavku namještaja Interio 2022. uživo u centru Skenderija istodobno prati i online postavka. U želji da uvedemo novine i našim izlagačima ponudimo i online izdanje sajma rado smo prihvatili ovu saradnju. Ovako koncipiran Interio biće odlična prilika poslodavcima drvnoprerađivačkog sektora za novu i jaču promociju, ali i uvođenje novih modela poslovanja i umrežavanja, kazao je direktor Centra Skenderija Damir Petrinić.

U organizaciji agencije Simperfect prošle godine je održan Prvi bh. online sajam namještaja i asesoara za dom te stručna online Konferencija drvnoprerađivačkog sektora: odgovor na izazove u (post)pandemijskom vremenu.

– Ove godine smo, naime, u saradnji s organizatorima sajma Interio odlučni organizirati obuhvatniji i masovniji sajam te saradnju dodatno uozbiljiti i ojačati. Cilj nam je otvoriti nove mogućnosti, poslodavcima pružiti nove savremene prilike te krajnjim korisnicima omogućiti jednostavnu i laganu kupovinu namještaja gradeći iskustva koja prate savremene globalne trendove, naglasila je vlasnica agencije Simperfect Samira Avdić.