Emir Ganibegović: Probudimo se! BiH još uvijek nema ozbiljne prodajne edukatore sa dobrim iskustvom

Koncept edukacije izuzetno bitan kao segment konstantnog razvoja zaposlenika. "Svjesni smo da je u današnjem vremenu, a pogotovu u našem okruženju, koncept edukacije izuzetno bitan kao segment konstantnog razvoja zaposlenika, a dosadašnja iskustva klijenata sa mojih edukacija kažu da je upravo to karika koja im je nadostajala", kaže na početku razgovara za Akta.ba Emir Ganibegović, certificirani prodajni consultant.

0
14

Naime, nakon poslovnog angažmana koji je imao kao National Sales Manager za korporacijske firme (Procter & Gamble i MARS Corp.) za područja BiH, Makedonije i Albanije unutar kojih je stekao prodajna iskustva i pohađao edukacije za koje je uvidio da domaće/regionalne firme sa naših područje nemaju priliku steći – Emir Ganibegović odlučio je prenositi stečena znanja kroz vlastitu konsultantsku firmu.

Specijalnost su mu prodajne edukacije za koncept firmi koje se bave prodajom roba ili usluga tipa: koraci prodaje, tehnike prodaje, tehnike naplate, otklanjanje primjedbi kupca, distribucija proizvoda, category management, emotivna inteligencija u savremenom poslovanju, uspješne poslovne navike.

Redovni je predavač za Vanjskotrgovinsku komoru BiH, a radi i direktne edukacije za različite profile klijenata.

“Koncept se sastoji od jedno(više)dnevnih edukacija za prodajno osoblje, gdje “otkrivamo tajne” kako to rade najbolji i terenskog rada sa prodajnim osobljem 1 na 1 (sales force, supervizori prodaje, manageri prodaje) gdje direktno uvježbavamo to što smo naučili“, priča Ganibegović za Akta.ba.

Napominje da Bosna i Hercegovina još uvijek nema ozbiljne prodajne edukatore sa prodajnim iskustvom. Čak i bilo koji profesor ekonomije danas nema iskustva sa “prve linije prodajnog fronta”, jer je cijeli život posvetio teoriji, a ne praksi.

“Sa druge strane, moje kolege koje su radile ozbiljnije managerske pozicije u korporacijama (kojih nažalost nema mnogo, jer većinom za regiju odgovorne pozicije rade osobe iz Hrvatske ili Srbije) nisu do sada pokrenuli bilo kakvu aktivnost za prodajni konsalting/edukacije”, ističe Ganibegović.

U odnosu na ostale firme koje se bave sličnim poslom, a koji su većinom iz Slovenije, Hrvatske i Srbije njegova prednost je što je iz BiH i poznaje nacionalno tržište.

“Danas imamo i dodatni problem. Uprkos pandemiji i nepredviđenim dodatnim izazovima, od zaposlenika u prodaji se traži rezultat, a zauzvrat se u kontinuitetu ne bavi ulaganjem u njih, a jedan od najvrijednijih proizvoda koji nekome možete dati je – NOVO KVALITETNO ZNANJE!”, zaključuje sagovornik.

U slučaju interesa za saradnjom, Emira možete kontaktirati na mail [email protected].